tirsdag 14. februar 2023

Genser nummer 44: "Harald" i Alpaca Fine

Eg vart akkurat ferdig med nummer 44 like før det hadde gått to år sidan eg tok fram pinnane for første gong sidan tidleg 90-tal, då eg trur eg strikka ein dukkegenser.

Denne genseren er strikka på pinnar nummer 2,5 og 3, så det gjekk noko saktare enn normalt. På det meste var det over 500 masker på pinnen, og mønsteret hadde fleire gonger tre fargar på same omgang. Garnet heiter Alpaca Fine, og fargane er marineblå, sand, petrol og turkis. Eg valde mønsteret fordi eg hadde sett systera mi strikke den same genseren, og det var noko av det finaste eg hadde sett. Storegut har brukt mykje ein setesdalsgenser eg strikka til han for halvanna år sidan, og denne er om lag same tjukkelse. No håpar eg berre den vil passe.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar