torsdag 25. april 2019

Dagens utskeiing

Eg har som mål å gå til jobb og møte så ofte som mogleg no når det ikkje er vinter lenger, både med tanke på kondisjon og økonomi. Når eg begynner til første time, orkar eg ikkje spurte opp bakkane, men både tysdag og i dag begynte eg undervisninga seinare. men så var skorne mine litt vonde, og eg såg at det var på høg tid å legge om til sommarskor. Etter dagens møte i Utdanningsforbundet fekk eg litt fritid før ferja skulle gå, så då stakk eg innom skobutikken og kjøpte meg nokre ecco-skor eg har sett reklame for på nett. Kjøpet var gjort på om lag to minutt, og butikkdama såg litt sjokkert ut då eg berre tok ein sko, prøvde den på eine foten og tok den med til kassa. Ho kjenner meg ikkje så godt, og veit ikkje at eg er blant dei meir målretta (ho visste ikkje at eg har gode røynsler med merket, og at eg har vore på internett og sett ulike modellar på førehand).

Skorne er utruleg lette, har god demping og er gore-tex-behandla. Eg ser fram til å gå med raske, lette steg oppover Storgata, noko eg må gjere ein del for å spare inn att kjøpesummen.

4 kommentarer: