tirsdag 2. april 2019

Bok 10 2019: "The Absolutely True Diary of a Part-Time Indian" av Sherman Alexie

På Vg1 engelsk skal ein lese ein roman. I år kjøpte vi inn klassesett av denne boka, og eg var spent på korleis den ville fungere. Elevane var ikkje udelt positive til å skulle lese roman i det heile, men eg sa følgjande: "eg har ein lesefart på femti sider i timen. Viss vi reknar at de har halvparten, kan vi rekne med at de klarer å lese tre timar i veka, altså om lag 75 sider." Elevane fekk altså langlekse ei veke fram i tid, deretter svara dei på spørsmål teksten så langt. Det verka det som om dei aksepterte, og dermed starta dei. Då skjedde magien: elevane vart knyststille og sat og las. Boka er ganske fengande i tematikken, og språket er ikkje så komplisert. I tillegg til forteljingar frå livet til den unge indianaren inneheld boka illustrasjonar som forfattaren har teikna.

Boka er ei typisk YA-bok, om ein ungdom som ikkje føler at han passar inn. Han skiftar skule frå reservatskulen til ein "kvit" skule, og dermed kjem han i ei identitetskrise. Boka er delvis basert på hendingar i forfattaren sitt eige liv. Eg hadde lese den ein gong før, men denne gongen las eg den grundigare, med tanke på etterarbeidet i klassen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar