søndag 23. august 2020

Endeleg helg

Første veke med elevane er alltid full av spenning, og i år vart det spesielt spennande, på grunn av koronapandemien. Veka har handla mykje om smittevern, isolasjon og karantene. I tillegg var eg i gravferd tysdag og til frisør etter jobb fredag, så veka har vore i overkant travel. Eldstejenta kom tysdag og reiste att torsdag kveld, minstemann kom tysdag og har vore her sidan. I tillegg fekk han besøk fredag, så vi vart tre i huset i helga òg. Heldigvis, får ein seie, for det vart brått tomt her.

Det har regna nesten utan avbrot sidan fredag kveld, så det var lite freistande å gjere noko ute. Vi har derfor vore inne det meste av helga, bortsett frå nokre turar med Charlie og ein handletur til Eid. Eg trur eg snart må kjøpe meg nokre mindre gryter, for eg lagar altfor mykje mat. No når kvardagen normaliserer seg, må eg ta meg saman og lage passelege porsjonar, så vi slepp å ete det same fleire dagar på rad.
Koronatiltak

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar