lørdag 8. februar 2020

Bok 7 2020: "Folket. Haakon og Maud II" av Tor Bomann-Larsen

I denne boka følgjer vi hendingane fram til Haakon, Maud og vesle Olav reiser til Kristiania som kongefamilie. Det heile er svært omstendeleg og detaljert skildra, og mykje av det politiske bakteppet er i overkant komplisert, men det er sjølvsagt flott at forfattaren har vore så grundig. Sidan eg har lytta til boka delvis i feber, har eg kanskje ikkje fått med meg alt, men der er element eg har funne svært interessante. Spesielt er eg fascinert av rolla Fridtjof Nansen spelte i maktkampen. Eg har kjent til hovudtrekka i historia frå før, men no har eg fått meir kjøt på beina.

1 kommentar:

  1. As stated by Stanford Medical, It is really the SINGLE reason women in this country live 10 years more and weigh 19 kilos lighter than us.

    (And really, it has absolutely NOTHING to do with genetics or some secret exercise and EVERYTHING related to "how" they eat.)

    P.S, What I said is "HOW", not "what"...

    TAP on this link to find out if this quick quiz can help you find out your true weight loss possibilities

    SvarSlett