onsdag 17. mai 2023

Genser nummer 49: "Kvitebjørn" til Storegut


Bjørnunge nummer 2 får ein brun versjon av Kvitebjørngenseren. Garnet er léttlopi, og fargane var eigentleg litt tilfeldige, då eg etter kvart har opparbeidd eit visst lager av restar i dette favorittgarnet mitt. Genseren har i alt åtte fargar, og tråden må ofte klippast mellom kvar gong ein farge er brukt. Dette medfører ein heil del festing av trådar i etterkant, så det tok si tid før eg orka den jobben. Løysinga vart multitasking, der eg har sett elevpresentasjonar på video medan eg festa. I den perioden eg har sete og retta skriftlege produkt, har eg ikkje orka keisamt handarbeid i "fritida", så eg har fleire ferdigstrikka prosjekt liggande på vent. Uansett er dette eit kjekt mønster å strikke, spesielt med raglanfellinga på slutten. Eg tilpassa også denne gongen mønsteret slik at det vart meir symmetrisk enn det opprinnelege mønsteret. No får eg berre håpe at genseren passar, og at eigaren ikkje får bruk for den på ei stund. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar