torsdag 18. mai 2023

Genser nummer 50: "Afmæli" til meg sjølv


Afmæli betyr noko slikt som "fødselsdag" eller "jubileum", og det passar godt når ein rundar femti. Genserar, altså. Dette var eit sideprosjekt til bjørnegenserane, for både bol og ermar er blitt strikka i ferjekø, på jobb eller på ferja. Mønsteret måtte eg ta heime, men det går rasande fort, samanlikna med bjørneprosjektet. 

Fargane sette eg saman sjølv, mykje ved bruk av restar. Eg kjøpte berre botnfargen (marineblå) og halsfargen, som også er brukt mellom dei andre fargane (lys askegrå). Inspirasjonen var nordlys, men eg er ikkje heilt sikker på at det vart så vellukka. Genseren vart i alle fall heilt ulik dei to andre afmæli-genserane mine, og eg har allereie tankar om fleire. Mønsteret har i alt ni fargar, men det var ikkje noko stress å feste trådane på denne dagen etter at eg festa trådar på ein bjørnegenser. Minn meg på at eg snart strikkar noko einsfarga!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar