mandag 29. april 2024

Familietreff


Sidan Bror min hadde nokre dagar fri, valde han å kome til Ørsta nokre dagar. Søndag 28. skulle vi derfor treffast i barndomsheimen. Eg vegra litt mot å køyre sjølv, for bilen min hadde piggdekk og det var nydeleg UP-vêr. Systa og Svoger var så greie at dei plukka meg opp på kaia, og seinare skyssa dei meg attende òg. Dermed kunne eg slappe heilt av. Bilen min stod att på Folkestad med sommardekka baki.

Det er alltid kjekt å møtast, og vi hadde som vanleg mykje å snakke om. Spesielt kjekt er det å bli oppdatert på neste generasjons "gjøren og laden".

I dag leverte eg bilen min på verkstad for pære- og dekkskift. Det blir ei lette å sleppe å tenkje ut fleire "dekkhistorier" for å forklare manglande dekkskift.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar