onsdag 16. mars 2011

The early bird catches the worm

Noko av det eg set mest pris på når eg har fri, er å sitje lenge oppe kvelden før og deretter sove til eg vaknar naturleg. Tysdag vart det mindre rangling enn vanleg, og i dag vakna eg godt utkvild og fekk tid til ein lang frukost, eit par krus kaffi framfor nyheitssendinga på tv og likevel var husvasken unnagjort då klokka var 11.00. Vêret var ganske fint, så eg fekk henge golvteppa lenge ut til lufting. Målet var å kome seg ut i sola fortast mogleg, men så skya det over innan vi kom oss ut. Likevel vart det ei lang økt ute før gjengen kom til middag like før fotballtreningstid.

Då dei for, fekk eg kaste meg over rettebunken min, som eg no er komen halvvegs i (14 av 28). Ein liten tur etter vegane vart det òg tid til, og då fekk eg lese ut ei lydbok.

No skal eg snart sesse meg framfor tv-en med noko godt å ete (neppe "worms") og drikke - det har eg ærleg fortent etter ein aktiv dag med mykje arbeid og uteliv. Kanskje skal eg legge meg tidleg og sjå om morgondagen blir like vellukka?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar