mandag 3. august 2015

Bok 74 2015: "Jenteloven" av Annette Münch

Når eg har høyrt om gjengar av tenåringsjenter som ranar, stel og bruker vald, har eg hatt problem med å sjå slikt føre meg. Ein slik jentegjeng står sentralt i den boka eg no har lese, og miljøet som vert skildra verkar truverdig, utan at eg har noko grunnlag for å kunne uttale meg om det.

Foreldra til Saga har bestemt at ho skal bu hos mora i staden for hos faren, og dermed må ho flytte frå heimbygda til ein by. Det er ikkje lett å vere ny i klassen, men ho får ei venninne nokså raskt. Denne venninna har eit par venninner som ikkje går på same skulen, og desse tek òg godt imot Saga som ei av dei. Alt er vel og bra, men så viser det seg at jentene ikkje berre er litt sprø, men også kriminelle.

Tittelen "Jenteloven" høyrest ut som noko feministvrøvl frå 1970-talet, men viser i denne boka til dei strenge reglane som gjeld i gjengmiljø.

Boka er rett og slett svært spennande, for ein ønskjer så sterkt at Saga skal kome seg ut av gjengen uskadd, og utan å ha gjort noko uoppretteleg. Den som les, får sjå...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar