fredag 22. mars 2019

Are Kalvø: Hyttebok frå Helvete

Torsdag tok eg turen til Nordfjordeid saman med to kollegadamer for å høyre Are Kalvø frå scenen i Operahuset. Det var ustyrteleg morosamt, samtidig som han sjølvsagt sette på spissen nokre teikn i tida med ein alvorleg undertone. Eg lo nesten samanhengande gjennom heile forestillinga, må eg innrømme. Salen var fullsett for andre gong på ein kveld, så det er tydeleg at eidarane er flinke å bruke kulturhuset sitt. Eg såg fleire eg kjenner eller veit kven er både frå Volda og Hornindal, så det er tydeleg at folk gjerne tek seg ein tur når det er kulturtilbod som freistar. For oss som bur på denne sida er det kortare og enklare å reise til Eid enn til Ørsta og Volda.

Før showet tok me ein tur til konarestauranten, der me bestilte sushi. Det var stappfullt av folk, og vi venta nesten ein time før me fekk mat, så det var bra me var tidleg ute. Maten var nydeleg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar