lørdag 25. mai 2019

Hageliv

Denne veka har vore ekstremt travel, med jobb og møte og dermed lite fritid til å kvile seg ut i. Buskene som eg kjøpte måndag har dermed blitt ståande ute i påvente av energi.

Fredag ettermiddag/kveld tok eg meg på tak og rydda eit bed som har vore overgrodd av ugras og avblomstra snøklokker, og planen var å plante buskene laurdag.

Laurdag tok Veslejenta og eg oss ein shoppingrunde på Eid, for ho hadde nokre ærend og eg måtte handle mat. På matvarebutikken eg plar handle på har dei utstilt hageblomar utanfor inngangen, og det vart sjølvsagt til at eg handla litt til å setje i krukke og i bed. I tillegg kjøpte eg eit par inneblomar, så det vart lite plass til mat i handlekorga.

Vel heime planta eg i krukka, deretter planta eg dei to buskene og ti tagetes i bedet eg rydda i går. Ein rododendron står klar til å sprette ut, den planta eg i forfjor. Ved sidan av står den eg kjøpte i fjor, som ser meir taslete ut i bladverket, men som har nokre små knoppar. Eg gledar meg over alt som overlever, og eg har stor glede av å styre på utandørs, lytte til ei krimbok på telefonen og la masteroppgåva ligge på vent.
Rododendron planta i forfjor

Dagens hagehandel

Resultatet av dagens planteøkt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar