tirsdag 21. mai 2019

Jobb og møte i sommarvarmen

Måndag var eg først på jobb, og så hadde eg organisert hundevakt så eg kunne sleppe å fare heimom før møtet på Aasentunet klokka 17. Dermed vart det litt jobbing i tida fram til møtet, og eg var rimeleg gåen og mødd av varme då eg skulle til møtet. Med ti minutt ekstra å gå på vart det ein svipptur innom Plantasjen. Mamma hadde sagt at ho hadde kjøpt ein rosa potentilla/buskmure der, og eg har ønskt meg ein oransje eller rosa potentilla (eg har fleire gule frå før). Sidan eg ikkje greidde å bestemme meg for kva som var finast av oransje og rosa, kjøpte eg like godt begge to.

Møtet handla om mangt og mykje, og det varte i over tre timar til saman, så eg var temmeleg øydelagd då eg kom heim. Det er mange viktige og vanskelege saker på agendaen, i tillegg til valkamp, så det gjeld å ha hjernen klar for å finne gode løysingar.

No ser eg fram til å kunne tenkje på anna enn politikk og/eller jobb, og heller styre litt i hagen eller gå på turar. Det går mot ferie, men det er mykje som står att før den tid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar