fredag 14. juni 2019

Eksamensveke

Denne veka har vore prega av munnleg eksamen.

Den største begivenheita var Veslejenta sin eksamen i hovudinstrument - altså song. Ho hadde øvd inn fire songar med ulike akkompagnement, nokre med medelevar frå musikklinja, men òg med Minstemann på trommer og bass og 3/5 Lommerosk. Det var stort for mora å sjå henne saman med begge brørne på scena. Eldstejenta tok ein snartur opp frå Oslo eit par dagar for å vere med på konserten, og det gjorde det ekstra kjekt, Elles var begge bestemødrene med for å høyre, klassestyraren frå ungdomsskulen og diverse andre. Det er tradisjon for at musikklinjeelevane høyrer på konsertane til kvarandre, i tillegg til å delta med komp og kor.

Minstemann har søkt musikklinja til hausten, men allereie i år har han delteke på fire avgangskonsertar som trommis og bassist. Eg trur musikklærarane har fått med seg kven han er, for å seie det slik. I tillegg hadde han sjølv munnleg eksamen torsdag morgon før konserten, og alt gjekk strålande.

Sjølv var eg sensor i internasjonal engelsk på onsdag, og i dag (fredag) hadde eg opp sju av mine eigne i det same faget. Vi hadde førebuingsdag i går, og dei gjorde det godt alle sju. Det er alltid spennande å sjå om dei innfrir, og det gjorde dei, sjølv om eg hadde følt at eg gav gode karakterar i år.

Vel heime frå dagens dont laga eg "Pestolaks", noko Eldstejenta hadde valt, og så sov vi middag alle som ein. Det er slike dagar ein vil klappe seg sjølv på skuldra og seie "vel blåst" - og snart er det faktisk ferie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar