lørdag 25. januar 2020

Oppdatering

Det går mest i arbeid for tida, i tillegg til nokre kveldsmøte og denslags. Eg har vore skikkeleg flink til å gå til og frå kaia både når eg skal på jobb og møte. per i dag har eg reist 16 gonger gratis til kommunesenteret, og det har eg spart mykje på. I tillegg trur eg at eg blir sprekare for kvar dag som går.

I dag tok eg derimot med bilen over fjorden, for vi hadde ein heil del ærend, i tillegg til at vi ville besøke Mormora. Vi skulle mellom anna handle inn vin til vinklubben eg skal arrangere neste fredag, og så fekk eg endeleg kjøpt meg ei le creuset-gryte. Dette har eg har planar om lenge, men så har eg vore i tvil om både storleik og farge. I dag skar eg gjennom og hadde bestemt meg for 5,3 liter, og så tok eg den finaste fargen dei hadde i den storleiken. Fargen på biletet viser ikkje heilt skikkeleg, men den heiter Caribbean. No er eg klar til å lage mat til vinklubben, sjølv om eg nok må supplere med ei anna panne i tillegg.

Hos Mormora fekk vi middag og dessert, så det vart både god mat og god prat.

I kveldinga fekk vi ein del å gjere med å rydde og ordne i alle varene vi hadde kjøpt, og så er det MGP igjen. Det er hyggeleg med slike lopradagar, men jammen er vi like slitne som etter jobb og skule.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar