tirsdag 3. januar 2023

Genser nummer 43: "Vikingen Lasse Matberg" til Svigerson


Når nokon ønskar seg ein heimestrikka genser som skal vere einsfarga, vert det litt keisamt, tenkte eg. Derfor fann eg ut at eg skulle lære meg å strikke flettemønster. Det er ikkje komplisert når ein forstår poenget, men det går noko tid. Når storleiken på genseren er XXL, var det bra flettene sat på ermane og ikkje over heile bolen. Eg stressa litt med å få han ferdig, men det gjekk, og den passa perfekt. No får vi håpe den vert mykje brukt! Garnet heiter Gann Garn Tweed, og eg strikka den i mørk grå. Garnet var mjukt å jobbe med, men det slitna ved eit par høve, så eg trur ikkje det held seg så godt. Oppskrift og garn vart kjøpt på nettbutikken Strikkemekka, der den var på 70% rabatt. Eg strikka forresten høg hals, sidan mottakaren ønska seg det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar