lørdag 17. mars 2012

Best utan ball


Dagen begynte fint med sol og vindstille, og eg kjende energien kome attende for fullt. Etter nokre småjobbar i heimen sette eg derfor av garde til "gamleheimen" der eg pussa alle vindauga etter beste evne. Ikkje så lett i strålande sol, men ei desto finare utsikt. Etter eit par timar med effektivt arbeid i einsemd kom Barnefaren med småungane. Dei hjalp til med å henge opp nyvaska gardiner og sortere ein del ting og tang. Eg fekk vaska ned eit par kott - planen er å ta sjølve romma til slutt, men gjere seg ferdig med nedvask av skap og denslags først. Framdrifta er ikkje så imponerande, men eg har ein krevande jobb og fire ungar som eg bruker mykje tid på.

Vel heime laga eg pizzabaguettar. Vi åt oss nesten forderva, så etterpå gjekk vi ein tur ned til ballbingen. Dit kom det òg nokre andre, så det er tydeleg at bingen fungerer som samlingsplass for bygdeungane.

I kveldinga kosar vi oss med TV, dataspel og musikk - huset fungerer fantastisk godt etter alle sine behov.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar