søndag 29. november 2015

Første søndag i advent 2015

Denne veka har eg vore på fleire politiske møte, mista fridagen på grunn av jobb og politikk og hatt meir enn nok med å henge med i kvardagen. Laurdag tok småungane og eg oss derfor ein roleg dag med huslege syslar og tur med hunden medan Storegut var på jobb. Vindauga vart pussa, gardinene strokne og julepynten leita fram. dessverre hadde eg ikkje kjøpt juleblomar og røykelse, men vi er trass alt i november enno. Om kvelden såg vi film og kosa oss alle fire.

Søndag morgon var det deilig å vakne opp til delvis julepynta hus. Eg har ein del arbeid på vent, og no får eksamensinnleveringa ha førsteprioritet. Det er berre finpussen som står att, noko eg har sagt lenge, men ein må no berre setje strek for seg sjølv. Fristen er eigentleg fredag, men min personlege frist er onsdag. Då skal eg begynne på rettebunkane.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar