søndag 22. november 2015

Vakker vinterdag

Det har blitt mykje innejobbing i det siste. Oppgåva til studiet mitt har vore "nesten ferdig" veldig lenge no, og eg er ajour med vurderingsarbeidet på jobb før vi no til veka begynner med heildagsprøver. I tillegg har det vore kurs denne veka òg, no for Utdanningsforbundet, og eg har politiske saker eg må setje meg inn i og tenkje over. Det er mange ballar i lufta, og juleførebuingane står òg på lista over ting som skal gjerast.

Ekstra viktig blir då dei gode pausane i livet, som då eg i dag kunne gå ein lang tur med Charlie og glede meg over hans elleville leik i snøen. Eg fekk gleda av litt sol, og då eg kom heim, stakk ei rose fram frå snøen som ei påminning om at det kjem nye somrar, og at sola snart snur att.


1 kommentar:

  1. Ein nydeleg dag i dag!
    Husdyret vårt set ikkje pris på snø ...

    SvarSlett