fredag 25. mars 2016

Bok 23 2016: "Paper Towns" av John Green

John Green er blant dei mest populære forfattarane på skulebiblioteket vårt, og eg har lese og likt nokre av bøkene hans før. "Paper Towns" føyer seg inn i rekkja av ungdomsbøker som skildrar venskap mellom ein gut og ei jente, og desse ungdomane er ikkje blant dei penaste og mest populære i skulemiljøet sitt. Det vert også i denne boka, som i fleire andre, snakk om ei reise - nesten som ei danningsreise. Eigentleg er det to reiser, når Quentin følgjer Margo ut på eit hemntokt og når han seinare leitar etter Margo når ho har forsvunne.

Eg får ei "déjà lu"-kjensle av denne romanen, for den minner om fleire andre YA-bøker eg har lese av john Green og andre populære, amerikanske ungdomsbokforfattarar. Dette er hovudgrunnen til at eg ikkje let meg heilt rive med av denne boka, for den er slett ikkje dårleg. No står det att å sjå om eg vil like filmen, når eg får tak i den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar