onsdag 4. april 2018

"Fritidspolitikar" på ein onsdag

I går laga eg opplegg for dei to timane eg skulle ha undervist i dag, men som ein vikar måtte gjennomføre, sidan eg sjølv skulle på møte i Langevågen klokka 11 - 16.30. Minstemann skulle på bandøving i Ørsta om ettermiddagen, så hunden vart levert på pass i Volda. Det var snø på vegane, så det var litt slitsamt å køyre, men eg hadde god underhaldning i radionyheiter. Eg hadde aldri vore på møtelokalet før, men fann lett fram. Det var den gamle Devoldfabrikken, der det `pg er ein del fabrikkutsal for ulike kvalitetsvarer. Eg kunne godt ha tenkt meg å brukt meir tid og pengar i butikkane, men skunda meg innom Devoldbutikken og kjøpte ein islendar til Veslejenta (ho ønska seg ein og har snart bursdag).

Møtet var i Folkevaltnettverket for Søre Sunnmøre, og det vart nok ein interessant dag med innspel og nettverksbygging. Vi har hatt seks treff dette skuleåret, og eg har vore på fem av samlingane. Det tek ein del tid å vere med på slikt, men eg har ei slags tru på at det er utviklande. Eg har i alle fall lært mykje av å høyre foredrag og ha gruppesamtalar med stadig nye representantar frå andre kommunar.

Etter møtet køyrde eg heimover. Då eg kom på ferja, ringde eg mamma for å sjekke om ho hadde fått skyss, og ho stod akkurat og venta på drosja. Eg hadde ikkje visst kva tid eg kom innover att, så eg hadde ikkje kommunisert med henne i løpet av dagen.

Sidan eg fekk noko ledig tid før eg skulle hente Minstemann, stakk eg oppom Ørstaheimen. Pappa sov, men mamma var vaken, så vi fekk no prata ei heil stund. I det eg skulle til å gå, vakna pappa så vidt, men han var noko omtåka etter den lange middagskvilen, så eg veit ikkje om han kjende meg.

Minstemann og eg stakk oppom Veslejenta med islendaren før vi henta Charlie hund, som hadde hatt ein super dag saman med Lasso.

Vi kom heim 19.30, 11 1/2 time etter vi for heimanfrå, og det vart lite og inkje gjort etter den tid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar