mandag 30. april 2018

Skule- og hagevandring 30. april

I dag tidleg var det rim på markane og is på frontruta på bilen, men det var heldigvis forbigåande. Dagen har vore nydeleg, og då passa det godt å ha luftevakter på heildagsprøve i matematikk. Eg skulle i utgangspunktet lufte to klasser. men det vart litt til. 7000 skritt fekk eg òg, så eg var nøgd med den arbeidsinnsatsen. 

Det er elles godt å vere attende på jobb. Kollegaene kondolerer og trøystar, men det er òg godt å kunne snakke om heilt trivielle ting som har med jobb å gjere.

Vel heime frå jobb hadde eg rikeleg med innearbeid, men eg gjekk ein tur med hunden først. Eg vart òg freista til å ta ein runde i hagen berre for å sjå kva som er i ferd med å kome. Det går sakte her, og eg ser at påskeliljene til nokre naboar har kome for lengst. Eg tok nokre bilete for å dokumentere. Noko av kvelden

Etterpå gjekk eg inn og retta heildagsprøver, for eg håper på å få ut ein bunke torsdag. Då får eg inn ein ny bunke, og på fredag kjem ein bunke til. Dei skal få ligge til etter konfirmasjonen, trur eg.
Den første påskelilja sprett straks ut


Desse er veldig vakre, eg trur det er ein slags primula

Desse skal bli lilla "ballar", men har ikkje sprotte heilt ut enno

Dette er ei buske som blømer før blada sprett ut

Desse har eg fått av mamma i år, dei heiter Scilla og minner meg om blåveis

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar