søndag 20. februar 2022

Genser nummer 24: "Hvammur" til Svensken


Kjærasten til Eldstejenta la att ein genser her heime då han var her i jula, noko som gav meg idéen til å strikke ein genser til han. Til botnfarge valde eg same farge som til Eldstejenta, men i "Troll" frå Hillesvåg. Mønsterfargane var ein miks av "Blåne" og "Troll", i same fargane som til Eldstejenta. Eldstejenta og eg tenkte ut denne overraskinga, og til mi store glede var genseren passeleg. Eg trur han vart glad òg. 

Eg vart ferdig med denne genseren i tide til at eg faktisk strikka 24 genserar i løpet av eit år, etter ikkje å ha strikka noko sidan tidleg 80-tal (bortsett frå ein dukkegenser på tidleg 90-tal). Eg skal ikkje halde det same tempoet i år to, og eg trur ikkje eg skal strikke med så tjukke pinnar og så tjukt garn, for det tek meir på armane enn lettare plagg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar