mandag 7. januar 2013

"Pink is my favourite crayon"

I jula har eg likt godt å pynte med raudt. Det passar veldig godt til det eg har av svart, kvitt og eikefarga. No er jula ute, og eg har leita fram dei cerise/cyklamen-farga kjøkengardinene, cerise pynteputer og diverse anna som matchar i grått og rosa. Det vart likevel noko fargelaust etter jula, så i dag har eg kjøpt ein rosa løpar, to sortar rosa telyshaldarar og rosa duftlys. I morgon skal eg prøve å få tak i rette fargen orkidé.

Elles kan eg melde om at matlysta definitivt har returnert, noko som kom vel med då vi fekk servert verdas beste ballj-måltid i dag. Veslejenta var heldigvis den einaste som måtte danse ballett etterpå!




2 kommentarer:

  1. Eg hugsar vi kalla den fargen i fargeskrinet for "finefargen"!

    SvarSlett
  2. I do not know whether it's just me or if perhaps everyone else experiencing issues with your blog. It looks like some of the written text in your posts are running off the screen. Can somebody else please comment and let me know if this is happening to them as well? This may be a problem with my browser because I've had this happen before.
    Appreciate it

    my web-site tree removal

    SvarSlett