lørdag 19. oktober 2013

Folkestadsetra

Tenåringar søv lenge, så mor får god tid til husarbeid og denslags før alle er oppe, I dag skulle eg eigentleg vaske huset, men så begynte eg på eit ryddeprosjekt i kjellaren som tok mykje tid. I og med at noko av det eg fann var fem handlenett med panteflasker, tok eg med gjengen på butikken og panta, samtidig som eg handla dei tinga eg hadde gløymt å kjøpe i går og i forgårs (ironisk nok er eg bøsseberar for demenssaka i morgon). Sidan vi allereie var i tettbygde strok, gjekk vi like godt ein tur rundt vatnet på setra. Vi gjekk i roleg tempo og prata om laust og fast, og vi opparbeidde nok matlyst til å få lyst på pizza då vi kom attende til bilen. Det er viktig å støtte opp om det lokale næringslivet.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar