tirsdag 31. mars 2015

Bok 25 2015: "Alex" av Pierre Lemaitre

Eigentleg er eg litt lei av krim, men denne boka kom til meg i posten og har fått mykje positiv omtale i sosiale media. Altså vart eg nysgjerrig.

Det er ikkje så lett å skrive om denne boka utan å røpe for mykje, slik er det ofte med krim, men eg kan seie at her er to parallelle handlingar: vi følgjer både etterforskinga og den mystiske Alex, som i byrjinga av boka vert halden som fange, men som ikkje er eit heilt typisk offer.

Boka er grotesk og makaber til tider, ikkje så veldig realistisk men ganske spennande og litt uføreseieleg. Eg vart litt forvirra av at etterforskaren Camille er ein mann, og offeret Alex er ei kvinne, og så syntest eg det var litt masete med den mannlege etterforskaren som var 1.45 høg, noko som det vart understreka altfor mange gonger etter min smak. Alt i alt ei god bok etter min smak, men eg veit ikkje om eg kjem til å lese resten av trilogien.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar