tirsdag 13. desember 2016

Om eksamen og tentamen

I dag, tysdag, var det leveringsfrist på eksamensoppgåva på masteremnet eg har teke i haust. Eigentleg hadde eg ikkje tenkt å ta ut dei fridagane eg hadde rett på, men så trengde eg brått noko tid til å ta meg att på reint fysisk, etter nokre svimlebyger som tyda på at eg var sliten. Dei siste dagane har eg derfor sete pal med oppgåveskriving, gått lange turar med hunden i dagslys og retta tentamenssvar- i tillegg til at eg har prøvd å kvile meg.

No er oppgåva levert, og eg har fått ferdig den eine tentamensbunken, slik at den kan delast ut i morgon. Neste veke er det munnleg eksamen, og så blir det ferie. Det blir godt å få fleire høve til å gå tur medan det er dagslys, for eg er rett og slett i elendig form.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar