onsdag 13. oktober 2021

Genser nummer 15: Tirilgenser til Eldstejenta

Ein søndag snakka eg med Eldstejenta på telefon, og vi vart samde om at eg skulle kome til Oslo den helga ho var ferdig med ferien og eg skulle til å begynne på min. Etter samtalen la eg opp brotet til ein genser eg hadde lyst til å ha med nedover 2 1/2 veke seinare, og så fekk eg nokre travle dagar. Nøyaktig to veker seinare monterte eg genseren og festa alle trådar. deretter vaska eg den og la den til tørk, så då hadde eg ei fin gåve å ta med då eg kom på besøk. 

Det er fleire genserar med same namn, men denne er strikka i Sandnes Alpakka på pinnar nummer 3 og 3,5. Fargen heiter isturkis, men det ser ut til at den no har skifta namn til havbris. Genser nummer 14 er ein av same sort, men det biletet kjem seinare, når modellen har fått den på. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar