torsdag 10. juli 2014

Familieselskap i Casa Margarita

I den sunnmørske greina av slekta er det mange bursdagar å halde greie på, og mange ungdomar som er opptekne med eitt og hitt både her og der. Gleda var derfor stor i dag då det viste seg at heile Hareidsgjengen + besteforeldra i Ørsta tok seg tid til å kome på barselvisitt/bursdagsfeiring her hos oss. Hareidsgjengen hadde med seg ei kake, noko vi nesten kan seie er ein tradisjon i familien, og den var noko meir avansert pynta enn mine pavlovakaker.

Elles vart det utveksla nokre gåver, og eg fekk ei nydeleg retro-kofte som systra mi hadde strikka. Eg vart nesten mållaus, og no ser eg nesten fram til hustrige haustdagar. Fargane og mønsteret var heilt annleis enn eg truleg ville ha sett meg ut sjølv, og nettopp derfor blir dette heilt sikkert haustens favoritt som noko sprekt og annleis enn alt det blå og svarte eg elles plar fylle skapa mine med.

Viktigast av alt: vi fekk prate hyggeleg saman slik vi gjer når vi er samla. Slike stunder set ein stadig meir pris på.






Takk til alle frammøtte!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar