fredag 4. juli 2014

Bok 53 2014: "Sovereign" av C.J. Sansom

Denne boka har eg brukt lang tid på å lese. Ikkje fordi den er keisam eller uinteressant, men fordi den er lang (650 sider) og er skriven på ein engelsk ispedd ein del gamaldagse uttrykk. Handlinga er til tider litt komplisert, men eg har kosa meg veldig med eitt av mine favoritt-nerdetema: det britiske kongehuset.

Handlinga er lagd til York i 1541. Henry VIII er aldrande og nygift, og han er ute på eit oppdrag for å svekkje motstandsrørsla i nord. Den pukkelrygga advokaten Matthew Shardlake er òg ute på oppdrag i York, og han møter kongen, om enn berre kortfatta. Eit mystisk mord finn stad, og snart er dramaet i full gang. Sentralt i boka står spørsmålet om kven som bør sitje på den engelske trona i notid og framtid.

Det blir ein del namn og fakta å halde greie på, så eg skulle ønske eg hadde lese boka over kortare tid. Likevel gav slutten god meining, utan lause endar, og eg ser fram til å lese fleire Sansom-bøker etter kvart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar