tirsdag 8. juli 2014

Hundehenting i Holmestrand

Laurdag reiste dei to yngste og eg til Gol, der vi overnatta på Pers hotell og bada i Tropicana, før vi avslutta kvelden med middagsbuffet. Om dei hadde usannsynleg god sushi der, eller om eg berre var uhorveleg svolta, veit eg ikkje, men det vart i alle fall ete ein heil del, for å seie det slik.

Søndag køyrde vidare til Kongsberg, der vi besøkte broren min, svigerinna mi og dei tre kjekke gutane deira på 4, 8 og 12 år. Dei hadde nett kome heim frå ferie i Danmark, men tok likevel imot gjester. På toppen av det heile hadde Eldstejenta avtala å kome til Kongsberg ho òg, utan at eg visste det - det vil seie: vi hadde snakka om det tidlegare, men til meg hadde ho sagt at det ikkje vart noko av.

Måndag føremiddag køyrde vi så til Holmestrand og henta Charlie hos oppdrettaren. Vi traska deretter rundt i ein park i Holmestrand for å vere meir saman med Eldstejenta før ho tok toget til Kristiansand att. Klokka var nærare 14.30 då vi reiste frå Holmestrand, og eg var sikker på at turen ville bli noko langdryg. Første timen sikla hunden fælt, men så roa han seg, og vi fekk ein fredeleg tur og var heime att 23.00. Då venta Storegut med middag, og så har vi styra mykje med hunden etterpå. Det blir truleg sein kveld før det blir stille i huset...
Pause i Lærdal

Hotellrom. Mora hamna i sovesofaen.

Ungane fekk dobbeltsenga med god utsikt til tv-en

Utsikt frå balkongen
Søskenbarntreff
Tur i parken i Holmestrand




Eldstejenta fekk treffe Charlie før ho tok toget attende til Kristiansand
Pause i Lærdal igjen


2 kommentarer:

  1. Det der var jo en fryktelig søt liten krabat da :)

    SvarSlett
  2. Ja, han blir eit naturleg midtpunkt i familien :)

    SvarSlett