tirsdag 15. september 2015

Vel heime

Vi kom heim i 20-tida, etter ein tur til Eid for å kjøpe mat og mjølk (bilen stod parkertpå Hjelle). Planen var eigentleg å reise direkte på valvake, men så kom Minstemann heim ein dag før forventa, og han ville eg ikkje reise ifrå. valvaka tok eg derfor i godstolen, glad for å vere på nett for første gong på ni døgn.

Valet gjekk svært bra for partiet eg stod på liste for, og ut på tysdag vart det klart at eg har plass i kommunestyret, som nummer fire av seks i partiet. I førre periode hadde dei fire representantar.

Tysdag vart eg brått student att, og det var ei lette å få klarsignal for den problemstillinga eg har tenkt ut til semesteroppgåva mi.

I kveldinga kom Bladfyken på besøk med Charlie hund, som vart svært glad for å møte folka sine att. Vi gjekk oss ein tur i Mjeltvika, og då eg kom heim, las eg på nett at partiet eg er med i har forhandla seg fram til å få ordførarjobben. Det blir ei spennande tid framover!

Illustrasjonsfotoet viser Minstemann, som poserer med gåvene frå Hard Rock Café i Krakow. Tax free snopet sparer vi til helga.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar