søndag 1. mai 2016

Bok 31 2016: "Den statiske mannen" av Klaus Hagerup

Victor Abel lever eit stille og hendingslaust liv. Han er einsleg, og han arbeider som konsulent i teknisk etat i Fredrikstad. Ein dag ser han ei levande statue på gata, og han bestemmer seg for å reise rundt og stå urørleg han òg. Slik skal han bli synleg, i ein alder av nesten 60 år.

Eg har ikkje lese anna enn utdrag frå ungdomsbøker av denne forfattaren, men dette var ei bok eg likte godt. Den har enkel symbolikk og er på ingen måte noko komplisert, men den er likevel filosofisk og stiller ein del eksistensielle spørsmål.

Då eg skulle sjekke kva dyktig skodespelar som las lydboka, viste det seg å vere forfattaren sjølv som las. Det var ekstra kjekt å sjå, for den var uvanleg godt innlesen. Dette var i det heile ei bok eg likte godt, og som eg derfor skal levere vidare til mi leseglade mor. Så får vi sjå om ho likar den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar