lørdag 28. mai 2016

Bok 32 2016: "Sju dager i september" av Jørgen Gunnerud

I denne boka følgjer vi tre hendingsløp som mot slutten blir fletta inn i kvarandre sju dagar i september 1942. Det er ein flokk tyske soldatar på veg til Noreg, nokre norske fiskarar i Finnmark og ein ung student som reiser rundt for å teikne og dokumentere hus og reiskapar som sjøsamane bruker. Det heile blir dramatisk etter kvart, og boka er relativt spennande. Personleg hadde eg mest sansen for studenten og sjøsamane si historie, og flyhistoria vart nesten litt keisam. Eg er over middels interessert i andre verdskrig, og det er som regel spennande med nye vinklingar. finnmark under krigen har eg lese lite om, så det var sjølvsagt noko av det som gjorde at eg plukka med meg boka i første omgang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar