torsdag 28. juni 2018

Begavelse

Det har blitt nokre blomar og gåver i høve jubileet mitt. Ei nabovenninne kom med eit nydeleg keramikkhus som ho hadde kjøpt på Sommarfesten i bygda (som eg gjekk glipp av på grunn av russejubileum). Eg hadde sett bilete frå salsutstillinga og sett akkurat på dei husa, så det var veldig kjekt å få eit til odel og eige. Det skal vere telys i, og eg trur eg må investere i elektriske telys.

I Solund fekk eg, i tillegg til det eg allereie har lagt ut bilete av, ein heimelaga pose til å ha bunadskor i. Den var verkeleg kjekk - ikkje minst fordi den hadde påbrodert namnet mitt. Før konfirmasjonen stod eg med tre par bunadskor og lurte på kven som eigde kva, så det var ein veldig god idé. Det er kusina mi som har sydd bunad både til Eldstejenta og meg, og ho er utruleg flink til å sy. Ho viste oss andre typar posar til bunadskjorte og dåpskjole som ho hadde sydd.

Tusen takk for gåvene!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar