tirsdag 7. juli 2020

Hageliv 2

Sidan det var nokolunde opplett i dag, tok eg meg ei økt i hagen, etter å ha vore ein tur på Eid for å handle. I dag var det på tide å begynne på det enorme staudebedet, der det grør att med mose og gras, og der det var mykje daudt og visna som skulle takast vekk. Etter eit par timar gav eg meg, og resultatet var bra, om ikkje akkurat imponerande. Det begynte å regne, og då forsvann entusiasmen fort.

Bileta er tekne frå verandaen, og derifrå ser ikkje bedet så stort ut. Det nedste biletet viser resultatet etter eit par timars arbeid med klipping, kutting og luking. Eg har dessverre ikkje fiksa det øydelagde trappetrinnet, men trappa viser, om ikkje anna.



Eitt av ærenda på Eid var å kjøpe ingrediensar til å bake, for no tenkjer eg å begynne å bake brød att. Eg leita etter brødformer òg, sidan eg ikkje har så mange, men dei hadde ingen under 300 kroner på butikken, og det syntest eg var i overkant. Ettermiddagen brukte eg til å bake brød og lage pannekaker, så i dag sankar eg mammapoeng.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar