onsdag 30. desember 2020

Sjette juledag: Mamsen og Storegut


Sidan dei andre reiste kvar til sine reisemål i går kveld, hadde Storegut og eg dagen i dag til disposisjon. Eg brukte mykje av føremiddagen til å slappe av og lese, og etter kvart gjekk vi oss ein tur i Mjeltvika. Eg har vore svært flink til å gå tur denne jula, og prisar meg lukkeleg fo at eg fekk nytta karantenetida til å rette heildagsprøver, slik at eg har fått nyte ferien til fulle. 

Etter turen for vi på butikken for å kjøpe oss middagsmat. Vi enda opp med å ete biff med lauk, steikt sopp, poteter og brokkoli, med ferdig fløtesaus til. Etter 2 1/2 veke utan kjøt til middag smaka det godt med ein saftig biff, det skal eg ærleg innrømme. 

I kveldinga har eg lese bok medan Storegut har sett fotball. Innimellom ser vi litt nyheiter, der det store sjokket i dag var eit stort jordras på Romerike. I morgon får vi ein litt meir hektisk dag, men det var deilig med ein stille dag midt i juleferieringa.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar