onsdag 9. november 2011

Fortreffeleg fri-onsdag

Minstemann og eg hadde ein fin fridag. Vi vart ferdige med leksa hans akkurat til sola kom, deretter rydda vi bilen og gjekk tur bort til naboane. Der leika han ute med naboguten og hunden Pelle, og eg drakk kaffi og prata med nabo T i solveggen. Vel heime laga vi middag til Veslejenta kom frå skulen.

Medan vi kosar oss på denne sida av fjorden, er Storegut utplassert i arbeidsveke på Gitarsenteret i Volda. Sidan eg ikkje tok bilete ute i sola i dag, legg eg inn eit bilete av Storegut når han arbeider på det hardaste. Yrkesvalet hans er ikkje i boks enno, men eg reknar med at han vil velje musikklinja på vidaregåande.

I kveldinga kosar eg meg med ein prøvebunke. Det er godt å jobbe litt inne når ein har vore ute mykje av dagen, og eg gidd ikkje gå tur ute i mørkret i kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar