Denne fri-onsdagen har eg brukt på kurs/"workshop" innan FYR, som er ei forkorting av orda Fellesfag, Yrkesretting og Relevans. Vi vart delte inn etter fag, og i dag var eg engelsklærar og deltok i utarbeiding av faglege opplegg rundt yrkesretting av engelskundervisninga. FYR ligg under storsatsinga "NY GIV", som har som målsetjing å få fleire elevar til å fullføre vidaregåande opplæring. Dette er eit emne som engasjerer meg, og det er noko av det eg vil prioritere i år - ikkje minst når eg får praksisstudent om ikkje så lenge. Fleire på kurset snakka om eksamen, men eg er meir oppteken av korleis vi kan motivere elevane til å jobbe med faget, og korleis dei kan oppleve fagleg meistring.
Einig med deg. Karakterar og eksamen er ytre motivasjon. Dei som treng ny giv, har ikkje vorte motiverte av karakterar tidlegare.
SvarSlettI vidaregåande møter ein ungdom som har gått på skule i 10 år - dei har ei klar formeining om kva dei er flinke og mindre flinke til. Dersom dei har hatt dårlege karakterar og støttetimar på ungdomsskulen, er det ekstra viktig å gi dei oppgåver som kan gi meistringskjensle.
SvarSlett