søndag 12. juni 2016

Bok 35 2016: "Alt lyset vi ikke ser" av Anthony Doerr

I denne boka møter vi mellom anna ei blind, fransk jente og ein tysk gut som er eit teknisk geni. Sentralt i historia er òg ein tysk offiser som er på jakt etter ein magisk diamant. Romanen spinn rundt datoen 8. august 1944, og hendingane før og etter denne datoen. Kapitla er korte, og det vert hoppa mellom ulike stader og personar, så dette er ei typisk papir-bok som neppe vil vere enkel å følgje med i på lydbok. Eg er glad i bøker (og filmar) med spennande komposisjonar, og denne var ikkje noko unntak. Komposisjonen gir boka ei enorm framdrift, då ein lurer på om dei to personane vil møtast, og kva som vil skje då. Det var rett og slett vanskeleg å legge frå seg boka før eg hadde lese dei over 600 sidene, og det er ikkje ofte det skjer. Likevel syntest eg slutten vart noko uthala, og eg lurer på om det eigentleg var nødvendig med eit kapittel frå 2014.

Innhaldet og personane i boka fekk meg til å tenkje på "Boktyven", og eg vil tru at dei to bøkene kunne ha blitt samanlikna i eit fordjupingsemne i norsk på vgs.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar