søndag 12. mars 2017

Basarsøndag

I dag rakk eg å lese gjennom eit par pensumartiklar før ungane stod opp, og deretter gjekk det slag i slag. Veslejenta og eg gjekk ein tur med hunden, deretter var det basar på grendahuset. Gutane og ein kompis har eit band som har spelt på UKM, og i dag stilte dei med basarrock. Etter basaren køyrde Veslejenta og eg til sjukehuset i Volda, der vi besøkte Morfaren. Etterpå skulle vi køyre Veslejenta på hybelen, og då nytta Mormora og eg høvet til å besøke Farmora, før eg køyrde Mormora heim. Det vart ein dag med mykje glede, men det var òg trist å sjå Morfaren såpass dårleg att. Sist søndag var han langt sprekare, så det går opp og ned. Midt oppe i alt elendet er eg så uendeleg glad for at vi har det lokale sjukehuset så nær.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar