lørdag 5. mai 2018

Aktiv laurdag

I dag skulle det vere dugnad på grendahuset, både ute og inne. Eg melde meg som vaskehjelp, og det enda med at Minstemann, Naboguten og eg vaska ned og rydda eit rom dei bruker til øvingslokale. Det har òg vore lager for korpset, og det var ein del arbeid med å rydde i gamle notar o.l. Veslejenta jobba ute, der dei plukka plastikkrusk, mellom anna. Andre klipte plen og laga det fint ute, så no er grendahuset klart for ein ny sommarsesong.

Etterpå hadde eg eigentleg tenkt å gå tur, men ungane var slitne og lite villige. Dermed vart det til at Minstemann klipte plen heime òg, Veslejenta rydda kjøkken og Gamla sette seg til med oppgåva si. Det er leveringsfrist for 7000 ord 14. mai, og det var derfor ekstra stas å levere 7400 ord ni dagar før fristen. No kan eg legge det arbeidet til sides til etter konfirmasjonen, og heller rette unna nokre tentamenssvar viss eg får tid og lyst.

Elles har vi stort sett sløva i sofakroken med tv og film. Og så har vi prata mykje, det er òg viktig.
Nasjonal ryddedag - litt av fangsten

Kjennest bra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar