søndag 13. mai 2018

Minstemanns konfirmasjon 12. mai 2018

Siste dagane har gått med til førebuing av det store selskapet. Om lag 55 gjestar skulle sessast og matast, og det skjer ikkje av seg sjølv. Alt har vore planlagt lenge, men det er likevel nokre spenningsmoment ein ikkje har kontroll over. Det var til dømes ingen som kunne føresjå at eine kjøkenhjelpa vart sjuk, men mora til den andre stilte sporty opp og gjorde ein fantastisk innsats. Eg er henne evig takksam!

Nokre få av oss var til stades i sjølve seremonien på samfunnshuset i Ørsta. Der var set song og talar, og det var ei fin stund.

Gjestane kom til grendahuset i Kilsfjord, og der fekk dei servert koldtbord, dessertar og kaker. Koldtbordet var levert av Osdal catering, og maten derifrå kan hermed anbefalast. Eg hadde i tillegg bestilt karbonader, eg dei var fantastisk gode. Eg hadde berre laga nokre dessertar og eit par kaker sjølv, pluss at eg bestilte kransekake og marsipankake, men i tillegg hadde slekt og vener stilt opp med kaker dei òg. Det vart rikeleg mat og mange gode restar.

Allsongen var rimeleg laber, men Veslejenta, konfirmanten, faren og nabokompisen hadde eit fint song- og musikkinnslag. I tillegg talte både Eldstejenta og eg. Veret var optimalt, gjestane hyggelege og det vart alt i alt ein svært vellukka dag i følgje konfirmanten og oss i næraste familie.  Spesielt mi side av familien hadde eit stort behov for eit hyggeleg samkome etter ein elles trist vår, og det trur eg vi fekk alle saman.

Takk til alle frammøtte, alle bidrag og alle hyggelege helsingar!



Nydeleg dekorasjon frå Aarflot blomster





Familien minus Storegut, som dessverre ikkje var til stades

1 kommentar:

  1. Dette ser veldig kjekt ut, gratulerer med overstått!

    SvarSlett