torsdag 5. juni 2008

Solen skinner kanskje bare i dag?


Dag etter dag med gode temperaturar og strålande sol er ikkje akkurat vanleg her på desse kantar - men herleg er det! Og når arbeidsdagen sluttar i 2-tida, er det fint å vere lærar. I dag hasta eg heim, laga ein rask middag og sola meg/sov middag ein times tid før Gubben kom heim. Sidan dei tre musikantane skal på korpsstemne i helga, er det ein del å gjere med klesvask o.l., og det er fint arbeid å kombinere med soling. Nummer 2 hadde vore på skuletur i Brundalen og var temmeleg sliten av dagen, men så var det altså heimekamp. Og eldstejenta skulle på trening i Volda. Gubben tok med seg alle saman, men eg vart att heime og gjekk tur med bikkjene, klipte plen og vaska klede. Sjølvsagt burde eg ha halde meg inne og rydda/vaska, men eg orkar berre ikkje å vere inne så lenge sola er framme. I 21-tida går den ned bak eit fjell, så no er det tid for skulearbeid. Heldigvis skal vi på fjelldag i morgon, så eg får berre to timar å planlegge...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar