lørdag 11. januar 2014

Laurdagssyslar

Vanlegvis unngår eg å handle på laurdagar, og i dag var det nydeleg turvêr og høve til å gjere anna enn å shoppe. Men har ein sagt noko, bør ein stå ved det. Eg vekte ungane ved å seie "vi reiser når eg er klar, så viss du vil vere med, må du stå opp. Du vel sjølv. Det er forresten sal." Det viste seg å vere uhyre effektivt, og alle tre ungane fekk fornya garderoben med fine plagg som no kosta helvta av det dei gjorde i desember. Sjølv finn eg meg sjeldan noko på sal, så eg kjøpte meg nokre plagg på full pris. Typisk nok.

Vel heime gjekk eg meg ein tur medan ungane slappa av, deretter kosa vi oss med god mat, snacks og ein god film. Innimellom spelte og song ungane slik dei plar gjere, og Minstemann bygde seg eit splitter nytt trommesett. Storegut hjalp han med å lage trommestikker av to 17. mai-flagg, og elles ordna han sjølv alt saman med mykje gjenbruk av tom emballasje.
Dagens impulskjøp

Minstemann med det nye slagverket sitt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar