mandag 12. mai 2014

Helgaprosjekt

Norsklæraren sat med ein stilbunke heile fredagskvelden og ei stund på laurdag, og det var lite tid til turgåing. Bladfyken nytta høvet til å fjerne nokre buskar som hadde vakse seg ut over all mark - bokstaveleg tala - og så heldt han fram med å avdekke meir av berget vi begynte på i fjor. Etterpå tok vi ein spontantur til Plantasjen, der vi kjøpte mold, gjødsel, sommarblomar og diverse anna. Eg fylte på mold i bedet der buskane hadde vore og planta sommarblomar der. Røtene til buskane står att, slik at det kanskje veks opp nye etter kvart. Planen er å sette ned tulipanlaukar der til hausten, slik at det blir ein fargerik velkomst i oppkjørsla til neste vår.

3 kommentarer:

  1. Fint bed!
    Vi får minne kvarandre på løkkjøp til hausten!

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg skulle ha hatt eit før-bilete... Stauder blir for pretensiøst i dette bedet, trur eg, derfor satsar eg på sommarblomar. Neste år kan eg så sjølv. Og i år skal eg kjøpe rikeleg med lauk - berre tulipanar i det bedet, har eg tenkt.

      Slett
  2. Det ser veldig fint ut. Løkblomster om våren er der finaste som finst.

    SvarSlett