onsdag 27. januar 2016

Endeleg fri-onsdag igjen

I førre veke gjekk onsdagen med til politisk møte om kommunesamanslåing. Som om ikkje det var nok, vart det kveldsjobbing og lange dagar i høve karakteroppgjer og foreldresamtalar. På toppen av alt hadde vi bestemt å bruke laurdagen til å arbeide inn ei langhelg i mai, så då vart det Loen att. temaa var mange og interessante, og mellom slaga fekk eg tid til å lese vidare i pensumlitteraturen min. Laurdag kveld kollapsa eg totalt, og søndag vart det berre til at eg rusla ein liten tur ute og vaska huset i all hast. Elles vart lite og inkje gjort.

Denne veka starta med jobb og gruppemøte måndag, og jobb og Vardefest tysdag. Då eg kom heim frå Vardefesten tysdag kveld, var eg letta og glad over at dagen i dag skulle bli ein roleg og fin dag.

Berre det å vakne av seg sjølv, ikkje av vekkjarklokka... Og å sitje med kaffikoppen i ei æve medan ein sender nokre mailar og lagar nokre planar for jobben, når "dagens outfit" er morgonkåpe og tjukkelestar. Minstemann, som har fri onsdagane i mammavekene, fekk òg vakne av seg sjølv og ete ein sakte frukost. Deretter gjekk vi oss ein sakte tur i nærmiljøet, medan vi prata og filosoferte i kjend stil.



Veslejenta hadde fått bestemme middag, så ho kom heim frå skulen til ein stabel pannekaker med bacon og blåbærsylte.

Undervegs fekk eg retta ein liten stilbunke i engelsk, og etter kvart fekk eg lese gjennom nokre sider pensumlitteratur. Ungane styrte med sitt i kjellaren, og Veslejenta vart køyrd til og frå fotballtrening som pause i studiane mine.

Eg er ikkje alltid ei like god mor, og eg er mykje på møte og denslags. Då er det ekstra godt å ha ein fridag der eg først og fremst er mamma, sjølv om eg får tid til mykje anna òg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar