tirsdag 23. juli 2019

Måndag 22. juli 2019

Vi har som tradisjon å markere 22. juli med å plante roser i hagen. Eldstejenta og eg skulle derfor ta oss ein handlerunde måndag, samtidig som vi køyrde Veslejenta på jobb klokka 16. Vi tenkte vi kunne bruke tida fram til ho var ferdig på jobb klokka 19 til å utføre diverse ærend.

På Plantasjen kjøpte vi to rosebusker (30% rabatt), nokre små, lave stauder som skal fylle ut bedet mellom rosene og ei spisegruppe (nedsett den òg). Etterpå for vi til Ørsta og handla litt på Amfi, før vi besøkte mormora. Vi hadde med ei lita raud rose, det kan fort bli ein tradisjon det òg. Etter besøket handla vi inn middag til eit par, tre dagar før vi henta Veslejenta og reiste heim.

Vel heime laga Eldstejenta middag medan eg planta rosebusker i regnvêr. Knotten var nesten uuthaldeleg, men eg fekk dei i jorda på rette dagen. Hagearbeid og ettertanke er min favorittkombinasjon. 22. juli er ein viktig dag å minnast, og ei av dei store drivkreftene mine for å vere politisk engasjert.
Europeana
Bee friendly white


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar