onsdag 3. juli 2019

Kvardag

På heimstaden er det om lag 10 grader og ein heil del regn. Perfekt mastervêr, med andre ord. Eg har brukt ein del tid på å lime saman alle delane av oppgåva som eg har skrive så langt til eitt felles dokument, fjerne underoverskrifter og legge til noko eg hadde tenkt på utan å skrive ned. Talet på ord er temmeleg konstant. Summen skal bli 32000 ord, +/- 10%, og eg har enno ikkje skrive konklusjon. Eg ser relativt lyst på prosessen framover.
Summen så langt

Nysnø i fjella, regn og 10 grader

Souvenirar frå Island

Parallelt med oppgåveskrivinga driv vi med litt opprydding i heimen. Minstemann ryddar kjellarboder mot betaling, og eg har hatt mykje å gjere med å vaske klede og pakke ut etter feriereisa. I tillegg gjekk vi i dag ein tur med hundane, og då møtte vi heilt tilfeldig på ei tidlegare jobbvenninne/nabo frå Ulsteinvik som bur i Oslo. Det var svært gledeleg, og eg lova henne å kome til Oslo så snart eg har levert oppgåva mi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar