lørdag 4. mars 2023

Genser nummer 45: "Djásn" til Kollegavenninne


Ei av mine kollegavenninner har hatt eit ønske om å få ein genser i islandsull, og til slutt gav eg etter og sa ja til å strikke til henne. Ho bestilte garn (léttlopi) og mønster, og så hadde vi nokre seremoniar med å måle, diskutere alternativ lengd og lengd på ermane. Eg var sært nøgd med resultatet då eg strikka genseren ferdig, men var redd den kom til å bli for liten. Då eg overrekte genseren var eg derfor noko spent på ein litt fryktsam måte, men den sat som støypt og var veldig fin til henne. Så fekk vi litt ekstra glede på kontoret denne veka òg!

Dei som er facebookvener med meg eller kollegavenninna, kan sjå bilete av henne med genseren på der. Eg er usikker på om ho ville like at eg la biletet ut her, så det berre droppar eg å gjere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar